Liten testtårta

Min älskade syster och mamma var här helgen mellan mina barn födelsedagar.
Syrran säger att hon aldrig får tårta så jag gjorde en speciellt för henne.
Hon är ett riktigt lakritstroll så jag provade göra min första lakritsfyllning.
Den blev både risad och rosad. Jag, syrran och mamma gillade den medans sambon
och dottern inte tyckte den var någe vidare.
Den smakade mycket lakrits så man bör vara ett lakritsfan för den fyllningen.



Tårtan innehöll vaniljbotten, ett lager lakritskräm och ett lager hallonmousse.
Spacklad med vit chokladsmörkräm, täckt men SP.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så söt

2012-02-19 @ 22:25:51
URL: http://mammastartor.blogg.se/
Postat av: Micaela

Så himla snygg, precis som alla tårtor som du gör!! Carro, du får hålla en kurs med mig. Jag vill också lära mig! :)

2012-03-18 @ 13:02:50
Postat av: Caroline

Micaela vi kan ha sommarkurs :)

2012-05-15 @ 11:14:41
URL: http://carolinestartor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0