Besök på Jane Asher

Satt och bläddrade igenom mina bilder på datorn och hittade dessa från när
jag var i London förra året i december.
Ett besök på Jane Asher var självklart bokat i vår planering.
Fick reda på att Nigella är en av deras trogna kunder och nu även jag :) haha.
Butiken var ganska liten men fullt med massa Villhasaker. Kunde ha strosat runt där inne
länge och klämma och känna på sakerna :) Men männen i vårt sällskap var inte lika
imponerade och ville inte spendera flera timmar där. Fick med mig lite smått och gott därifrån ialla fall.
Så ska du till London och inte redan gjort ett besök hos Jane  kan jag rekomendera det. 
Området runtomkring butiken är jättefint att prommenera runt i och titta på alla hus.
Butiken ligger på 22-24 Cale Streetoch  på hennes hemsida står vilka öppettider butiken har.        






 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0