Kanske går i mammas hobbyfotspår!?

I lördags var jag och dottern lite sugna på tårta så vi bestämmde oss för att baka en.
Jag var tidigare under veckan och handlande en mini springform på Åhlens och ett litet
tårtfat på Lagerhaus.

Dottern ville att tårtbottnen skulle vara rosa och fyllning blev rårörda hallon och glasskräm.
Vi täckte tårtan med Fluffy frosting och dottern fick fria händer att dekorera.
Hon valde två färger på sockerkulor, glitter och små stjärnor i guld.
Den blev så fin och hon var så stolt min lilla tjej! Kanske går hon i mina hobbyfotspår.
På förskolan säger hennes fröknar att hon ofta bakar sandtårtor och dekorerer
Mitt lilla hjärta <3



    




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0