Midsommar


Midsommar är för mig sillunch, tårta och grillat.
Tårtan brukar jag stå för och det ska vara jordbubbar och grädde på tycker jag..
Vår tårta i år var riktigt mumsig, den bestod av:Vaniljbotter och en marängbotten
penslad med choklad. Ett tunt lager lemoncurd under Hallon/jordgubbsmoussen
och ett lager glasskräm. Den blev spritsad med grädde och dekorerad med jordgubbar.
Misdommarstången är gjord i sockerpasta
Utseendet var inte det vackraste i år men det är tur att det är insidan som räknas =)
Kom fram till att göra tårta i husvagn inte det lättaste. 

 
               Min fina midsommartjej <3       Min fina midsommarkille som inte kan sitta still <3

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0